راهنمای خرید لوستر پذیرایی

راهنمای خرید لوستر پذیرایی | معرفی 15 لوستر زیبا برای پذیرایی

مهم ترین نکته قبل از خرید هر نوع جنسی داشتن یک راهنما است، یک راهنما می تواند نقش مهمی قبل از خرید داشته باشید. در صورتی که شما قبل از خرید هر نوع جنسی بی اطلاع باشید نمی دانید چه جنسی، چه رنگی، چه اندازه ای و چه نوع برندی را خرید کنید.  این موضوع در مورد لوستر نیز صدق می کند، شما حتما قبل از خرید هر نوع لوستر باید با یک نفر مشورت کنید و یا از راهنمایی کسی استفاده کنید.

ما در این مقاله قراره شما رو در خرید لوستر پذیرایی راهنمایی کنیم. ممکن است خیلی از افراد ندانند چه لوستری برای فضای پذیرایی مناسب است. اصلا چه نوع لوستر برای پذیرایی مناسب است، چه رنگی، چه ابعادی و چه برندی برای خانه من مناسب است. ما قراره به تمامی این سوالات جواب بدیم و شما رو به طور کامل در خرید لوستر راهنمایی کنیم و در بخش اخر انواع سبک های لوستر که مناسب پذیرایی هستند رو به شما معرفی میکنیم.

معرفی 15 لوستر زیبا مخصوص پذیرایی

معرفی 15 لوستر زیبا مخصوص پذیرایی

در این بخش از مقاله قراره 15 تا از پرفروش ترین لوستر ها که برای استفاده در پذیرایی مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. این لوستر ها در پذیرایی به قدری زیبا هستند که نظر افراد سخت پسند را نیز به خود جلب می کنند. بعد از اتمام این بخش نکاتی که باید قبل از خرید بدانید را به شما خواهیم گفت و تمامی سبک های لوستر که مناسب فضای پذیرایی هستند را به شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

شما میتوانید لیست جدید ترین لوستر ها را از طریق این بخش مشاهده کنید و به خرید لوستر آنلاین را با کی ان دی دکور تجربه کنید.

#1

لوستر نئوکلاسیک برنجی آنتیک 21 شاخه مدل لیانا سنگ مشکی زنبق ایتالیا و آویز بادامی کد LO696

#2

لوستر نئوکلاسیک برنجی آنتیک 12 شاخه مدل عاج فیلی سنگ کرم با زنبق آفتاب و آویز سنگ کد LO607

#3

لوستر نئوکلاسیک آنتیک 6 شاخه مدل اس لیانا کلاهک کریستال با آویز بادامی کد LO623

#4

 لوستر نئوکلاسیک برنجی طلایی 12 شاخه مدل هلالی پروفیلی زنبق انگشتی آویز بادامی کد LO615

#5

لوستر نئوکلاسیک طلایی 8 شاخه مدل رویال چینی و آویز سرامیک کد LO618

#6

لوستر مدرن طلایی 12 شاخه مدل 1071 با حباب 110 شامپاینی کد LO683

#7

لوستر نئوکلاسیک برنجی آنتیک 8 شاخه مدل مارال سرامیک تک و دوبل آویز بادامی کد LO592

#8

لوستر ناهارخوری نئوکلاسیک کریستالی 8 شاخه مدل اس بلوری زنبق آفتاب آویز بادامی کد LO581

#9

لوستر نئوکلاسیک برنجی آنتیک 21 شاخه مدل کبریتی زنبق برنز کد LO566

#10

لوستر نئوکلاسیک کریستالی شامپاینی 9 شاخه مدل آریا هندلی کد LO569

#11

لوستر نئوکلاسیک برنجی طلایی 12 شاخه مدل لیانا سنگ زنبق آفتاب آویز سنگ مشکی کد LO556

#12

لوستر نئوکلاسیک برنجی نقره ای 5 شاخه مدل رویال با چینی رویال آبی کلاهک پارچه آویز سرامیک کد LO464

#13

لوستر نئوکلاسیک برنجی نقره ای 5 شاخه مدل رویال با چینی رویال آبی کلاهک پارچه آویز سرامیک کد LO464

#14

لوستر نئوکلاسیک برنجی آنتیک 12 شاخه مدل لیانا گلبرگ با کلاهک پارچه آویز سرامیک کد LO355

#15

لوستر مدرن کریستالی نقره ای 80 سانت مدل 1091 با کریستال شفاف کد LO659

معرفی انواع سبک های لوستر مناسب پذیرایی

معرفی انواع سبک های لوستر مناسب پذیرایی

قبل از این که بخواهیم سبک های لوستر را با هم برسی کنیم باید بدانیم چه سبکی از لوستر برای استفاده در پذیرایی خانه مناسب است. بیشترین سبکی که برای پذیرایی خریداری می شود لوستر های کیریستالی و یا لوستر های برنزی می باشد. این سبک از لوستر خیلی با فضای خانه متناسب است و زیبایی خاصی به فضای خانه شما می دهد. هر کدام از این دو سبک برای استفاده در پذیرایی بسیار مناسب است اما در خرید هر کدام از این لوستر ها میتوان مردم را به دو دسته تقصیم کرد.

افرادی که به دنبال شکوه و اصالت هستند از سبک های برنزی استفاده می کنند. این سبک از لوستر ها سادگی و شکوه خاصی رو دارد که نظر خیلی از افراد را به خود جلب می کند. دسته دوم افرادی هستند که به دنبال زیبایی و جلال در خانه خود می گردند این افراد از سبک های کیریستالی استفاده میکنند. این سبک نسبتا رنگ بندی های مختلفی دارد و خیلی راحت در خانه های مختلف با فضای پذیرایی ست می شود. شما میتوانید از طریق این بخش تعداد زیادی از سبک های مختلف لوستر پذیرایی را مشاهده کنید و بهترین را برای خانه خود انتخاب کنید.

لوستر پذیرایی سبک روستیک

لوستر های روستیک نوعی سبک است که از طبیعت الهام گرفته شده. سبک روستیک نمایانگر طبیعت می باشد چرا که برای ساخت این نوع لوستر ها از چوب سنگ و مواد طبیعی ساخته می شود. ساختار این نوع سبک ها معمولا از چوب بوده و از سنگ یا دیگر وسایل برای تزئین این لوستر ها استفاده می شود. استفاده از این نوع سبک برای فضای هر خانه مناسب نیست و باید با لوازم خانه ست باشد تا زیبایی را به خانه انتقال بدهد.

لوستر پذیرایی سبک ویکتوریای

لوستر های سبک ویکتوریا در رنگ های مختلف تولید می شود. در این سبک ها معمولا از مجسمه و اشکالی به شکل پرده برای تزئین این نوع از لوستر ها استفاده می شود که سبک خاصی به حساب می اید. ویژگی که این لوستر ها دارند این است که نور را به زیبا ترین شکل ممکن منعکس می کند به همین علت این سبک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

لوستر پذیرایی سبک سلطنتی

همان طور که از اسم این لوستر ها پیداست نیاز به توضیح در مورد شکل شمایل این نوع لوستر ها نیست. برای ست کردن این سبک از لوستر با فضای خانه حتما باید به نوع مبلمان دقت داشته باشید. لوستر های سلطنتی جزء لوستر های خاص هستند که معمولا با مبلمان تاج دار و رنگ های تیره ست می شود و فضای خاصی را به پذیرایی خانه شما می دهد.

لوستر پذیرایی سبک صنعتی

لوستر های صنعتی برای تغییر فضا های انبار و کارخانه به مسکونی کاربرد دارد. سبک این نوع لوستر ها بیشتر تیره بوده و یه سبک خاص برای استفاده در پذیرایی خانه است. جنس این لوستر ها فلزی بوده و به همراه شیلد های مشکی و اویز های با سیم های بلند در فضای خانه مورد استفاده قرار میگیرد.

لوستر پذیرایی سبک مینیمال

یه سبک خاص و در عین حال زیبا برای استفاده در فضای پذیرایی است. سبک های مینیمال یک سبک خیلی ساده است. این لوستر ها طرح های ساده به همراه شیلد های ساده استفاده می شود که معمولا در رنگ های طوسی سفید و رنگ های خنثی استفاده می شود. این لوستر برای اکثریت خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

لوستر پذیرایی سبک مدرن

لوستر ها در سبک های مدرن شکل خاصی ندارند فقط کریستال و شیلد های رنگی باعث تفاوت این سبک با دیگر سبک ها شده است. این نوع سبک ها با بیشتر خانه ها ست می شود و زیبایی خاصی  را به خانه های شما می بخشد.

درسبک های مدرن می توان از لوسترهایی با کریستال های رنگی و لوسترهایی با شیلد های روشن رنگ استفاده کنیم .

لوستر پذیرایی سبک بوهیمایی

سبک بوهیمایی یه سبک خاص است که از گیاهان و رنگ های بسیار زیادی تولید می شود. معمولا در این سبک ها از اویز های خاص با اشکال مختلف استفاده می شود.

کدام یک از سبک های لوستر برای پذیرایی مناسب تر است

کدام یک از سبک های لوستر برای پذیرایی مناسب تر است

این که کدام یک از سبک های لوستر برای فضا پذیرایی مناسب است بستگی به فضا، دکوراسیون و سلیقه دارد. نکته ای که میتوان در مورد انتخاب لوستر برای پذیرایی گفت این است که تا حد امکان از لوستر های ساده استفاده کنید. لوستر های ساده معمولا با هر نوع سبک و فضای خانه مناسب است و میتوان سال ها از زیبایی این لوستر ها در فضای خانه لذت برد. یک راه کار برای این مشکل که ما پیشنهاد می کنیم استفاده از مشاوره های رایگان این مجموعه است. شما میتوانید از تجربه مجموعه کی ان دی دکور برای انتخواب لوستر برای پذیرایی استفاده کنید، کارشناسان این مجموعه شما را در مورد انتخاب بهترین لوستر راهنمایی می کنند.

5 نکته مهم قبل از خرید لوستر برای پذیرایی

5 نکته مهم قبل از خرید لوستر برای پذیرایی

به یاد داشته باشید که نکات بسیار زیادی قبل از خرید لوستر وجود دارد ولی 5 نکته خیلی مهم است که در این بخش به شما خواهیم گفت تا به عنوان معیار برای خرید لوستر در نظر داشته باشید و بتوانید به راحتی خرید خود را انجام بدید. به شما توصیه میکنم حتما مقاله راهنمای خرید لوستر را مشاهده کنید چون نکاتی که باید قبل از خرید لوستر را باید بدانید در این مقاله به شما گفته شده.

جنس: اغلب لوسترها بر اساس جنس ساختاری خود به سه دسته‌ چوبی، فلزی و شیشه‌ای تقسیم می‌شوند. لوسترهای فلزی بیشتر در سبک دکوراسیون کلاسیک و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که لوسترهای شیشه‌ای به علت داشتن ظاهر شفاف در سبک دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌ گیرند. همچنین لوسترهای چوبی بیشتر در دکوراسیون سنتی و روستایی مورد استقبال قرار می گیرند.

نوردهی لوستر: در زمان انتخاب لوستر پذیرایی، در نظر گرفتن نوردهی آن نیز مهم است. میزان نوری که یک لوستر تولید می‌کند، به میزان انرژی الکتریکی مصرفی آن بستگی دارد. بهتر است لوستری با نوردهی مناسب و بهینه را سالن پذیرایی خود انتخاب کنید.

سبک دکوراسیون داخلی: قبل از شروع خرید لوستر، از نوع سبک دکوراسیون داخلی خانه‌تان آگاه شوید. آیا سبک داخلی خانه شما کلاسیک و لوکس است یا اینکه در گروه مدرن و ساده قرار دارد؟ شما باید با توجه به سبک دکوراسیونی که دارید، یک لوستر با طرح و شکل‌دهی مناسب برای پذیرایی انتخاب کنید.

اندازه لوستر: نکته دیگری که در راهنمای خرید لوستر پذیرایی باید به آن اشاره کنیم، ‌اندازه لوستر است. شما می بایست اندازه نورپرداز با توجه به ابعاد فضای پذیرایی خود انتخاب کنید. برای فضای پذیرایی کوچک، لوسترهای کوچکتر و ساده‌تر گزینه مناسبی است و برای فضای پذیرایی بزرگ، لوسترهای بزرگ و با طراحی پیچیده‌تر انتخابی ایده آل هستند.

قیمت: در راهنمای خرید لوستر پذیرایی نکته پایانی را به قیمت محصول اختصاص می‌دهیم. قیمت لوستر پذیرایی بسیار متنوع است. برای خرید لوستر، باید به بودجه‌ی خودتان توجه کنید و سعی کنید یک لوستر با کیفیت در قیمت مناسب پیدا کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *