لوستر را با چی ست کنیم

لوستر را با چی ست کنیم | آموزش ست کردن لوستر با دکوراسیون داخلی

لوستر را با چی ست کنیم، سوالی که خیلی از افراد جواب آن را نمی دانند این است که چطور باید لوستر را با فضای خانه ست کنند. اصلا لوستر باید با کدام یک از وسایل خانه ست شود. ما در این مقاله قراره به شما آموزش بدیم که چطور لوستر را با فضای خانه خود ست کنید، همچنین قراره نکاتی در مورد این که چگونه باید لوستر را با فضاهای مختلف خانه ست کنیم را به شما بگیم تا بتوانید به راحتی دکوراسیون داخلی خانه خود را به سلیقه خود تغییر بدید.

برای ست کردن لوستر با فضای خانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای ست کردن لوستر با فضای خانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای جواب به این سوال که لوستر را با کدام از وسایل باید ست کنیم بگم که عوامل مختلفی وجود دارد که باید به تمامی آن ها باید دقت داشته باشید. دقت داشته باشید که ست کردن فقط یک کار نیست بلکه رعایت چندین نکته است که باعث می شود شما فضای خانه خود را به زیباترین حالت ممکن تبدیل کنید. نکته ای که در مورد ست کردن لوستر با فضای خانه وجود دارد این است که شما باید لوستر مناسب، فضا و عناصر موجود در خانه را کاملا در نظر بگیرید چرا که ست کردن لوستر در هر خانه کاملا متفاوت است.

اولین نکته برای ست کردن لوستر این است که لوستر برای فضای خانه متناسب باشد. شما در قدم اول باید به فضایی که در اختیار دارید را به طور کامل برسی کنید، میزان فضای، ارتفاع و ابعاد لوستر را محاسبه کنید و بر اساس متراژی که در اختیار دارید لوستر مناسب را انتخاب کنید. معمولا برای اتاق های با متراژ بزگ از لوستر های کلاسیک که شاخه های زیاد دارد استفاده می شود و برای اتاق های کوچک از لوستر های ساده و مدرن استفاده می شود. نکته ای که حتما باید در ابتدا برسی کنید ارتفاع سقف است. اگر در انتخاب ارتفاع اشتباه کنید ممکن است که لوستر باعث ایجاد مزاحمت و خیلی از مواقع صدمه دیدن افراد می گردد.

لوستر را با چه عناصری در خانه می توان ست کرد؟

لوستر را با چه عناصری در خانه می توان ست کرد؟

سه عنصر خیلی مهم در خانه است که باید به آن دقت داشته باشید. این عناصر در خانه بسیار در انتخواب نوع لوستر در خانه تاثیر گذار است. شما با داشتن این سه فاکتور مهم میتوانید بهترین لوستر را برای فضای خانه خود انتخاب کنید. باید دقت داشته باشید که انتخاب لوستر برای فضای خانه کاملا متفاوت است، در واقع شما نمیتوانید از لوستری که برای فضای بزرگ استفاده می شود برای فضا های کوچک مانند اتاق خواب یا راهرو استفاده کنید و همینطور بلعکس، به این نکته حتما توجه کنید. در ادامه به شما سه عنصر را معرفی میکنم که با لوستر باید ست کنید. در واقع شما باید بر اساس این سه عنصر لوستر را خرید کنید.

ست کردن لوستر با مبلمان خانه

اصلی ترین و مهم ترین عنصر در خانه که باعث می شود تا نوع لوستر را انتخاب کنید مبلمان خانه است. در اصل شما باید مبلمان خانه خود را خریداری کنید و بعد لوستر را با مبلمان خانه ست کنید چرا که مبلمان عنصر اصلی سبک دکوراسیون داخلی خانه است و همه این موضوع بستگی به نوع انتخاب مبلمان خانه شما دارد. وجود هر گونه تضاد در سبک لوستر و مبلمان هیچ زیبایی را ارائه نمی دهد. برای ست کردن مبلمان با لوستر کافیه سبک های یکسان را انتخاب کنید، اگر مبل مدرن دارید از لوستر های مدرن و اگر مبل کلاسیک دارید از لوستر کلاسیک استفاده کنید. شما میتوانید از مشاوره های رایگان کی ان دی دکور استفاده کنید و مناسب ترین سبک را برای فضای خانه خود انتخواب کنید.

ست کردن لوستر با فرش

باید بگم هیچ عاملی مانند مبلمان در سبک لوستر تاثیر گذار نیست. عنصر بعدی فرش است که تاثیر کمتری در انتخاب لوستر دارد و در اصل لزومی ندارد که سبک یا رنگ لوستر را با فرش خانه هماهنگ کنید. شما برای انتخواب این مورد آزادی عمل بیشتری دارید. برای سبت کردن لوستر کافیه به عنصر مهم مانند مبلمان توجه کنید که تاثیرگذار تر است. این مورد هماهنگی بیشتری در فضای خانه ایجاد می کند.

ست کردن لوستر با رنگ دیوار و پرده ها

و اخرین جواب به این که لوستر را با چی ست کنیم رنگ پرده و دیوار خانه است. باز هم به این موضوع اشاره می کنم که مبلمان مهم ترین مورد در انتخاب نوع لوستر است اما عنصر دیگر مانند رنگ دیوار و پرده خانه در این موضوع تاثیر گذار است. شما میتوانید رنگ دیورا، پرده، فرش و مبلمان خانه را با هم هماهنگ کنید ولی به این موضوع توجه داشته باشید که اگه از قبل موارد را تهیه کردید تنها سبک مناسب لوستر با فضای خانه خود را انتخواب کنید در غیر این صورت میتوانید یه تناسب رنگی بین این سه عنصر ایجاد کنید که زیبایی و تناسب رنگی در فضای خانه خود ایجاد کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *