بهترین برند لوستر خارجی

معرفی 8 تا از بهترین برند های لوستر خارجی در ایران

یکی از عناصری که در زیبایی خانه تاثیر زیادی دارد لوستر است. کیفیت تولید لوستر در ایران قابل رقابت با برند های خارجی است اما با این حال خیلی از افراد علاقه زیادی به خرید لوستر خارجی دارند به همین دلیل در این مقاله قراره 8 تا از بهترین لوستر خارجی را به شما معرفی کنیم، همچنین قراره از این برند ها بهترین را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین برند را برای خانه خود انتخاب کنید.

معرفی 9 برند لوستر خارجی

لوستر ها از گذشته تا به امروز به عنوان زیبا کردن فضای خانه مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول از اوایل قرن 15 میلادی به عنوان وسیله زیبایی در منازل مورد استافاده قرار گرفت. اولین و بهترین تولید کنندگان امروز لوستر کشور های هلند، انگلیس، ایتالیا و فرانسه هستند. بهترین برند های خارجی در این کشور ها مشغول به فعالیت هستند. در ادامه بهترین برند های لوستر خارجی را به شما معرفی میکنیم.

#1 برند باکارات Baccarat

برند باکارات Baccarat یکی از شناخته شده ترین برند های اروپایی است. باکارات یک برند فرانسوی است که 2 قرن فعالیت می کند و یکی از با سابقه ترین تولید کننده های لوستر است. این برند ابتدا در تولید ظروف زیبا مانند کریستال، اینه و شیشه فعالیت می کرد. این برند در زمان خود نیز جزء با ارزش ترین برندها بود و محصولات باکارت تنها توسط افراد کاخ نشین و خانواده های اشرافی مورد استفاده قرار می گرفت.

در اوایل قرن 21 برند باکارت مجموعه خود را گسترش داد و شروع به تولید لوستر های کریستالی کرد و با گذشت زمان فعالیت این مجموعه نیز بیشتر می شد. این برند هنوزم که هنوزه در تولید لوستر های لوکس فعالیت می کند ولی با این تفاوت که افراد عادی نیز میتوانند از این لوستر ها استفاده کنند.

#2 برند تام دیکسون Tom Dixon

برند تام دیکسون Tom Dixon یک برند بریتانیای است که مورد توجه عموم قرار دارد. این برند خارجی در زمینه تولید لوتسر و وسایل روشنایی فعالیت می کند. خلاقیت در تولید لوتسر باعث شده تا برند تام در جشنواره طراحی لندن خلاقیت دیگری به نام برند تام دیکسون ثبت کرد و باعث شد تا بند های معروف درسال 2019 درخواست همکاری به این برند را بدهند.

#3 برند مسیرو Masiero

شروع فعالیت برند مسیرو Masiero از اواخر سال 1981 میلادی بود. فعالیت اصلی این برند در شهر ونیز بود. اساس این مجموعه این بود که لوستر های سنتی و قدیمی را با تلفیق متدهای جدید تولید کند و سبک خاص خود را داشته باشد. تولیدات این مجموعه اثار با کیفیت و مرغوب است. محصولات این برند معمولا در خانه های با سبک های مدرن دیده می شود و این جزء ویژگی های برند مسیرو است.

#4 برند باچی Bocci

برند باچی Bocci یکی دیگر از برند ها تولید کننده لوستر در کانادا است. این برند علاوه بر تولید لوستر در زمنیه تولید لوازم الکتریکی نیز فعالیت می کند. تولید برند باچی به روش جدید است به همین دلیل لوستر های این برند دارای نمای زیبا و جذاب است.

#5 برند نمو Nemo

برند نمو Nemo یکی برند های معروف و شناخته شده ایتالیایی است. تولید های این برند بر اساس سبک های مدرن و ساده است. این نوع سبک بسیار شیک و ظاهر زیبا دارد، از این برند لوستر می توان در بیشتر فضا های خانه استفاده کرد.

#6 برند کوکت KOKET

برند کوکت KOKET نیز یکی دیگر از برند های مطرح و شناخته شده است. این برند سبک خاصی از لوستر را تولید می کند که به نوعی جسورانه است. در صورتی که دوست دارید در خانه خود از نورپردازی خاص و جذاب استفاده کنید می توانید از برند کوکت استفاده کنید. این برند علاوه بر این که سبک خاص دارد جزء برند های لوکس نیز محصوب می شود.

#7 برند پینچ PINCH

برند پینچ PINCH یکی دیگر از برند های انگلیسی در زمینه تولید لوستر است. برند پینچ تازه تأسیس است و مدت زیادی از زمان آن نمی گذرد اما محصولاتی که توسط این برند تولید می شود بسیار خاص بوده و در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. فعالیت این مجموعه در سال 2004 شروع شده ولی در همین مدت کمی که فعالیت خود را اغاز کرده توانسته که یکی از بهترین برند های خارجی تبدیل شود.

#8 برند بوکی Buki

برند بوکی Buki یکی از برند های معروف و شناخته شده در جهان است. برند بوکی مانندی پینچ سابقه کمتری نسبت به سایر رقبا دارد اما تولیدات این مجموعه بیشتر در سبک مدرن است به همین دلیل در همین زمان کم توانسته دل مشتریان خود را به دست بیارد. افرادی که علاقه زیادی به سبک مدرن دارند می توانند از این برند برای خانه خود استفاده کنند.

بهتری برند تولید کننده لوستر خارجی کدام است

شاید بعد از دیدن این برند ها برای شما سوال پیش باید که خوب بهترین برند خارجی کدام است. باید بگم در لوستر چیزی به اسم بهترین وجود ندارد چرا که هر کدام از این سبک و برند های لوستر برای فضای خاصی طراحی شده. بعضی از این برند ها تجملی است و نیاز به فضای زیاد دارد، بعضی از لوستر ها سبک مدرن دار و مناسب فضا های کوچک است، بعضی دیگر از این برند ها مناسب برای اتاق خواب است. برای انتخاب بهترین برند لوستر خارجی باید به فضایی که دارید و جایی که از آن قراره استفاده کنید دقت داشته باشید. برای مشاهده قیمت و خرید لوستر می توانید به مجموعه کی ان دی دکور مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *