راهنمای خرید لوستر برنزی

داشتن راهنما قبل از خرید لوستر برنزی یک امر بسیار مهم است. خیلی از افراد به دنبال خرید لوستر های برنزی هستند علت این امر این است که این لوستر ها شکل تجملی و شکوه زیادی دارند و فضای منزل را به شدت چشمگیر می کند. شما می توانید از لوستر های برنزی در فضا های مختلف مانند آشپزخانه، پذیرایی و راهرو استفاده کنید و فضای خانه خود را مجلل کنید.

در این مقاله قراره شما رو در خرید لوستر برنزی راهنمایی کنیم و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید را به شما بگیم تا بتوانید بهترین لوستر را برای فضای مختلف خانه خود استفاده کنید. شما با داشتن راهنما قبل از خرید لوستر برنزی میتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید پس به شما توصیه میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید لوستر برنزی بدانید

نکاتی که باید قبل از خرید لوستر برنزی بدانید

همان طور که گفتیم شکل و شمایل لوستر های برنزی مجلل است و احساس ارزشمند بودن را به خانه شما می دهد. افرادی که این نوع از لوستر ها را انتخاب می کنند سلیقه کاملا خاص دارند. کسانی که از لوستر های برنزی استفاده می کنند فقط به دنبال زیبایی نیستند بلکه به دنبال داشتن حس ارزشمند و داشتن فضای تجملی هستند، این لوستر ها میتوانند این حس را القا می کند. در این بخش قراره نکاتی که باید قبل از خرید لوستر بدانید را به شما بگیم تا بتوانید لوستر برنزی را متناسب با فضای خانه خود انتخاب کنید و زیبایی را به خانه خود هدیه بدید. برای مشاهده قیمت و خرید لوستر کافیه وارد این بخش بشید و لیست جدید ترین لوستر ها را مشاهده کنید.

جنس لوستر

خیلی از افرادی که قصد خرید لوستر های برنزی را دارند یک سوال دارند، ایا جنس لوستر ها برنز است یا خیر؟ در جواب باید بگم که خیر معمولا برای ساخت لوستر از برنز استفاده نمی شود بلکه الیاژی از برنز است البته این مورد علت مختص به خود را دارد.

علت این است که الیاژ برنز نسبت به خود فلز از مقاومت بیشتری برخوردار است و براق تر است که باعث زیباتر شدن لوسرت می شود، همچنین بالا بودن انعطاف پذیری باعث شده تا از برنج به جای برنز استفاده شود. معمولا لوستر های برنزی بر پایه برنج ساخته می شود تا تمامی ویژگی های به این لوستر اضافه شود، لازمه که این مورد رو تکرار کنم که الایژ برنج لوستر را طلایی و زیباتر می کند.  نکته ای که باید در مورد جنس لوستر ها بدانید این است که باید جنس لوستر از برنج باشد.

ابعاد

نکته بعدی که باید دقت کنید ابعاد لوستر و محل نصب ان است. ما در مقاله های مختلف در مورد این موضوع مهم صحبت کرده ایم. شما باید طول، عرض و ارتقاع لوستر را در نظر بگیرید. هر ابعاد از لوستر برای استفاده در فضای مختلف است شما از یک لوستر بزرگ نمی توانید در راهرو استفاده کنید یا بلعکس استفاده از لوستر کوچک در پذیرایی اصلا مناسب نیست. معمولا برای فضاهای باریک باید از لوستر های دیوارکوب استفاده کنید، برای فضاهای مربع شکل میتوانید از لوستر های شاخه ای استفاده کنید. البته این که چه لوستری برای چه فضایی مناسب است نیاز به تجربه است که شما میتوانید با کی ان دی دکور تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید و بهترین لوستر را برای فضاهای مختلف انتخاب کنید.

محل نصب لوستر

نکته بعدی که باید خیلی دقت کنید محل نصب لوستر است، اگر به این مورد دقت نکنید و بهترین لوستر را خریداری کنید قطعا زیبایی را به فضای خانه شما نخواهد داد. شما باید برای هر فضای خانه لوستر جداگانه داشته باشید. نکته بعدی این است که باید اندازه لوستر پذیرایی نسبت به سایر فضاهای خانه بزرگتر باشد. این امر باعث می شود یک نظم خاصی در دکوراسیون داخلی خانه به وجود بیاد. شما میتوانید لوستر های مورد نیاز خود را از کی ان دی دکور تهیه کنید و از خدمات ارزشمند ما بهرهمند شوید.

تعداد شاخه

نکته اخری که در مورد لوستر های برنزی وجود دارد در مورد تعداد شاخه آن است. اصول کار این است که لوستر باید 8 الی 10 درصد کل فضا را تشکیل دهد. برای مثال اگه فضای شما 10 در 10 باشد لوستر برنزی که باید تهیه کنید باید 100 در 100 سانتی متر باشد تا با فضای خانه شما متناسب باشد. مورد بعدی در مورد سلیقه است، شما اگه دوست دارید فضا را نورانی کنید می توانید از لوستر با تعداد شاخه بالاتر استفاده کنید که فضا نور بیشتری داشته باشد. شما باید در مورد انتخاب لوستر از راهنما استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *